Selasa, 23 Februari 2016

Selangkah menuju alam ANDROID

Salam sejahtera.

     Permulaan yang baru untuk musim ini. Banyak kejutan yang saya lalui pada tahun ini. Dugaan jangan cakap hampir tidak mampu untuk dilalui. Alhamdulillah diatas kurniaan akal dan fikiran, jiwa kental dan Iman dalam diri, saya sentiasa rasa bersyukur.

     Mulanya kali ini, Android telah menguasai seluruh teknologi komunikasi mukabumi. andai kita yang rajin berusaha, bersikap ingin tahu dan sering membuat kajian, selagi itu kita mampu untuk melakukan apa yang kita mahu.

     Untuk post yang akan datang, saya akan cuba untuk memperkenalkan aplikasi atau teknik yang mampu untuk kita jimatkan kos hidup seharian terhadap Android.

     Mampu atau tidak untuk saya lakukan, saya akan cuba yang terbaik dan memenuhi keperluan harian kita kepada Android. Selamat Datang Android.

Selangkah menuju Alam ANDROID

Tiada ulasan:

Catat Ulasan